Welkom op onze site! - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu Welkom op onze site! - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu

Welkom op onze site!

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg John en Maartje

23 November 2006 | Nederland, Bergeijk

Hallo allemaal,

Op deze site kunnen jullie straks onze avonturen in Nieuw Zeeland, Maleisie en Borneo mee beleven!!
Nog even veel werken, maar op 13 januari 2007 stappen we dan in het vliegtuig.

Liefs John en Maartje

• 23 November 2006 - 08:23

Lianne:

volgens mij heb ik de primeur met de 1e reactie, ziet er goed uit!! vooral die foto van jou lachuuuuu, groetjes en see you Lianne

• 23 November 2006 - 08:37

Sander Van Asten:

Nou wij kunnen al niet wachten om jullie hier te ontmoeten en Auckland laten zien! 19 januari is het hier Big day out! dat is een festival hiero lijkt me wel leuk om naar toe te gaan ? kaarten halen? Laat maar weten en Travellersparadise regelt het! Groetjes X Sander en Kirsten.

• 23 November 2006 - 10:59

Giekske:

He hallo,

Ik ben beniewd hoe dat jullie vakantie vergaat!
    Dit is wel makkelijker dan die alle andere mailtjes die je moest versturen.
    Dikke knuffel! xxxx

• 23 November 2006 - 12:49

Mirjam:

ha maartje en john,

leuke site, dus verwacht leuke vakantieverhalen!!!!

groetjes mirjam

• 23 November 2006 - 18:36

Mama En Ad:

hartstikke mooi; we zullen er veel gebruik van gaan maken!

groetjes,
    mama en ad

• 23 November 2006 - 19:11

Nicole Crooijmans:

Dag lieverd, wat een lekker vooruitzicht. Gaat alles ook goed verder? Wij zijn druk met verhuizen naar ons huis in Kirkland, te volgen op Hyves.
    Succes met de voorbereidingen, liefs Nic

• 23 November 2006 - 21:24

Ingrid:

Nou Ik ben benieuwd ik ga jullie zeker volgen. !!!! X Ingrid

• 25 November 2006 - 14:46

Astrid:

Ha Maar en John,

Ziet er leuk uit!! ga zeker al jullie verhalen volgen, kijk er nu al naar uit en zo is het toch makkelijker als dat mailen!!

Groetjes Astrid

• 30 November 2006 - 22:41

De Buurtjes:

hoi Maartje en John,

Een kei leuke site, nog effe wachten en dan is het zo ver. We zullen jullie avonturen volgen.

Groetjes Lisette, Patrick, Mike & Nick

• 02 December 2006 - 11:16

Carel:

Grappig, ik ben benieuwd. Verwacht veel paardenfoto's. zet er vast een paar op.

• 03 December 2006 - 20:48

Arno,Karin & Kids:

Leuk deze site van jullie!
    Enne deze vakantie is eens wat anders dan verhalen van MAKKUM. We zijn reuze benieuwd !!

Groetjes van,
    Arno,Karin,Aniek&Kjeld

• 17 December 2006 - 21:25

Papa En Mary:

Maartje en John , nog effe en dan is het zo ver. Wij zullen nauwlettend in de gaten houden wat jullie allemaal beleven daar in het verre Nieuw-Zeeland.
    Leuke site.
    groetjes en een dikke kus Papa en Mary

• 27 December 2006 - 15:17

Leo:

leuke site en beetje jaloers dat jullie er echt drie maanden op uittrekken.

ik heb nog een mooi "afscheidsgroet/ding"maar dat komt nog

• 06 Januari 2007 - 09:35

Maurits:

Hoi Maartje en John, Veel plezier de aankomende maanden en doe de groeten aan Thijs.
    Bon voyage,
    Maurits

• 07 Januari 2007 - 14:55

Annemiek:

Wij wensen jullie een te gekke vakantie waar iedereen via deze site van mee kan genieten!!
    Maar eerst gaan we dinsdag nog lekker rijden.

• 09 Januari 2007 - 22:46

Henny:

Hallo, een goede reis gewenst, maar dat zal wel lukken! En Maarjte, volgende keer ook graag een foto van John!
    Groetjes, Henny

• 10 Januari 2007 - 22:45

Ludo&Katja:

Jhon en Maartje veel plezier we zullen alles volgen we houden van jullie en zullen jullie missen kus van Katja-Ludo-Laura-Noela en een poot van Sam.

• 11 Januari 2007 - 19:10

Gieke & Martijn:

He vakantiegangers!

Nog 2 dagen.....
    Eindelijk is het dan zover dat jullie de naar-lang-uitgekeken reis gaan maken! We zullen jullie op deze site volgen! Oh, konden we maar mee...zucht! We zullen jullie op de hoogte van onze plannen over ons bootje.
    Dikke knuffel! xxxx

• 12 Januari 2007 - 04:34

Gerrie:

Hoi Maartje en John,
    Vanuit de nachtdienst een heel fijne vakantie gewenst en ik ga jullie volgen. Doe Thijs de groeten. Groeten Gerrie

• 13 Januari 2007 - 12:40

Zaltbommeltjes:

Ha Lieverds, als jullie dit lezen zijn jullie gearriveerd. Vanmorgen heb je Leon nog even gesproken. Spannend hoor. Heel veel plezier, geniet ervan (hoe ik eigenlijk niet te zeggen, hoe kan het anders dan niet te genieten tijdens zo'n reis). Wij zullen jullie heel erg missen. Raar,dat ik 3 maanden niet de telefoon kan pakken om te bellen. Wij zullen heel vaak hierop kijken om jullie een beetje te volgen en in de gaten te houden....hahahahaha.
    Veel liefs van Leon en Mariska en een dikke knuffel en kus van Jort en Seb....

• 13 Januari 2007 - 14:09

Vera,Juan En Anne:

Hoi Maartje en John,

Het is vandaag jullie vertrekdag en ik zit hier de hele dag al aan jullie te denken. Ben erg benieuwd naar jullie avonturen en zal ze regelmatig volgen via deze site. Ik beloof voordat jullie terug zijn op ( ik weet niet meer hoe die heet) gereden heb. Maartje je weet wel wie ik bedoel die waar jij de laatste keer op hebt gereden.Ik hoop snel iets van jullie te horen.

Heel veel groetjes van
    Juan, Vera en Anne

• 01 Februari 2007 - 08:11

Sander:

oja vergeten te vragen waneer vliegen jullie ook al weer terug? er is nl, een vet festival in Raglan op 23 en 24 februari..... ik hoor het wel groetjes Sander en een nog steeds misselijke Kirsten

• 30 Maart 2007 - 19:34

Gieke & Martijn:

Stiekem is de tijd toch snel gegaan! Gelukkig kunnen jullie met veel plezier terugkijken naar jullie mooie reis. Bedankt voor de mooie verhalen en foto's!
    Ik hoop dat we elkaar weer snel kunnen zien. We hebben elkaar een hoop te vertellen!
    Dikke knuffel xxxxxxxxxxx