Kia-ora - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu Kia-ora - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu

Kia-ora

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg John en Maartje

15 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

We zijn er eindelijk, na alles bij elkaar 21 uur vliegen!!
We hadden het geluk dat we in Kuala Lumpur een gratis hotel kamer hadden voor 12 uur, wel ver uit het centrum maar super deluxe, zie foto met zwembad. Alleen bleven onze rugzakken op het vliegveld, dus geen duik kunnen nemen. Wel heerlijk geslapen en gedouched en toen weer verder.
Mariska we hebben je collega gezien, even mee gekletst toen we aan het wachten waren.
Sander kwam ons ophalen en zijn nu bij hem thuis, erg relaxed hier en vooral heel mooi weer zon,zon,zon en 25c!!
Gaan dadelijk barbequen en vanavond gaan we mee Thijs ophalen op het vliegveld.
Morgen gaan we waarschijnlijk met ons mobiele huis al een ritje maken naar het noordelijkste puntje van het noorder-eiland, komen dan eind van de week hier weer terug voor Big day out festival!

Nou ik ga even proberen om wat eerste foto's erop te zetten.

Oja, iedereen nog bedankt voor de leuke smsjes, mailtjes voordat we vertrokken!

Liefs J en M

  • 15 Januari 2007 - 05:14

    Joris:

    He Maartje en John,

    Klinkt goed! als ik het goed heb gaan jullie naar Bay of Islands. Sand boarding is dan echt een aanrader! Veel plezier.

    Groeten,

    Joris

  • 15 Januari 2007 - 06:41

    Annemiek:

    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Veel plezier. Groeten Annemiek

  • 15 Januari 2007 - 07:57

    Gieke & Martijn:

    Geniet er lekker van!
    Doe Sander & Kirsten de groeten en feliciteer ze van ons!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Januari 2007 - 10:02

    Astrid:

    KLinkt al goed!! Lekker zon!!!
    Heel veel plezier en geniet er lekker van!

    Liefs Astrid

  • 15 Januari 2007 - 13:07

    Vera,Juan En Anne:

    Fijn dat jullie er zijn en dat allemaal zonder slaaptabletten!!!!Ik heb vrijdag iemand gesproken op de nieuwjaarsreceptie die was net terug uit Nieuw Zeeland, haar dochter woonde er.Heel gaag vertelde ze, het veranderde er nu wel zei ze want de chinezen zijn in opkomst daar. Dus wie weet kun je ook een keer gaan Chinezen.

    Groetjes Vera,Juan en Anne

  • 15 Januari 2007 - 17:14

    Evelien En Johan:

    Hallo maartje en john,
    heel veel plezier. We zullen jullie verhalen volgen aan de andere kant van de wereld.
    Geniet ervan!!

    groetjes evelien en johan

  • 15 Januari 2007 - 17:40

    Mama En Ad:

    Hoi lieverds,

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Ik heb veel aan jullie gedacht!
    Veel plezier alvast op jullie tripje met de camper.

    Liefs,
    Mama en Ad

  • 15 Januari 2007 - 18:48

    Willem:

    He John en Maartje,
    Heel veel plezier daar ver weg en ik ga jullie volgen.
    Grt Willem.

  • 15 Januari 2007 - 18:56

    Frank:

    Hallo john en Maartje.

    Klinkt lekker hoor 25graden!! trouwens zie geen foto
    grtz

  • 15 Januari 2007 - 19:55

    Pascal:

    So wat hebben jullie het slecht daaro. Gelukkig regent het hier pijpenstelen, heb ik de nachtdienstmanie te pakken en moet ik morgen naar de tandarts (verstandskies) anders zou ik toch echt wel een beetje jaloers op jullie zijn!!!
    Nou als jullie er dan toch zijn dan maak er maar wat van. Ik ga jullie zeker volgen. Leuke foto's trouwens john maar waarom PI-AIR er nou tussen moet staan????
    John en Maartje de groetjes en geniet er van.
    doei pascal

  • 15 Januari 2007 - 20:17

    Eric, Carin En Esmee:

    Hoi vakantiegangers! Fijn dat jullie goed en veilig zijn aangekomen! Hebben jullie nog moeten tekenen voor jullie doodvonnis? Nou, heel veel plezier, doe voorzichtig en maak er wat van! We zullen vaak aan jullie denken!
    Ps ik ben ... geworden, dus gelukkig nog even niet!
    Heel veel liefs van ons
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


  • 15 Januari 2007 - 20:47

    Ingrid:

    Hey John en maartje, leuk zeg dat je zo snel al een bericht hebt kunnen plaatsen, Fijn om te weten dat jullie goed zijn aan gekomen, ik ga jullie volgen, Heel veel plezier!!! en geniet ervan.
    X

  • 15 Januari 2007 - 21:57

    Lisette:

    Hoi John en Maartje,

    Blij om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. We zullen jullie bijven volgen. Heel veel plezier en geniet maar lekker, jullie hebben het echt verdiend. Oh ja hoe gaat het met John? Ik hoop al wat beter.

    Dikke kus en knuffels van Mike, Nick, Patrick en Lisette

  • 16 Januari 2007 - 05:00

    Paul:

    He die John en Maartje,

    Ik zit hier net het eerste verslagje te lezen,ik wens jullie een fijne vakantie!
    Doe Thijs de groeten enne als ie niet kan slapen kun altijd nog het Efteling verhaal vertellen.
    Tot dusver heb ik nog geen foto gezien maar dat komt denk ik nog wel.

    gr. Paul

  • 16 Januari 2007 - 14:00

    Maarten En Elaine:

    Aloha wereldreizigers! Daar zitten jullie dan aan de andere kant van de wereld en misschien wel de 1e uit NL die een zwangere Kirsten zien. De reis goed overleefd zien we, geniet ervan en we zijn benieuwd naar jullie verhalen!
    Kusjes Maarten en Elaine

  • 16 Januari 2007 - 18:18

    Twan B:

    Begint nu alweer te kriebelen... Hele vele plezier en mooie dingen zien (Hot water beach is ook leuk, wel schop mee nemen, tegen de Duitsers..haha).
    Groet ook d'n Thijs.
    KIT Twan

  • 16 Januari 2007 - 21:58

    Tony:

    Hoi John en Maartje, net als al die anderen ben ik blij dat jullie goed aan zijn gekomen. Geniet maar flink, jullie hebben het volgens mij wel verdiend, groetjes, Tony

  • 16 Januari 2007 - 23:42

    Henny:

    volgens mij zitten jullie gewoon op de kabouterberg!
    zal ik een foto plaatsen, ik kom er morgen toch!

  • 17 Januari 2007 - 04:20

    Mirjam:

    en dan nu eindelijk lekker vakantie...geniet!!!
    gr mirjam

  • 17 Januari 2007 - 13:51

    Zaltbommeltjes:

    Ha Lieverds, nou ik ben jaloers hoor. Hier regent het alleen maar...en jullie lekker in de zon. Maar, na al dat vele werk, hebben jullie het verdient!!!!Geniet ervan....Veel liefs van ons allevier...

  • 18 Januari 2007 - 12:59

    Jos Van Bree:

    he John,
    Het is hier weer lekker druk!!! Fijn dat jullie nu lekker aan het genieten zijn!!
    Geniet er samen van en ik zal jullie volgenvia de site. Groetjes, Jos

  • 19 Januari 2007 - 12:47

    Broeder Paul:

    Ha John en Maartje...erg veel plezier daar...25 graden, aha...hier is het weer klote, 't waait hier door oew box heen!!
    Groeten uit Handel
    Paul

  • 19 Januari 2007 - 13:59

    Harrie En Mary:

    Hoi Maartje en John
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat het lekker weer is.Bij ons heeft 't gisteren erg gestormd, veel bomen omgewaaid en 4 mensen verongelukt.Nu is 't weer rustig. Bij ons is alles goed.Mary heeft 't goed naar haar zin met haar nieuwe baan.Wij hadden wel eerder willen mailen maar bij ons heeft het internet er een aantal dagen uitgelegen.Een goede reis verder en veel plezier.

    Harrie en Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John en Maartje

Nepal Tibet China Nieuw Zeeland Maleisie/Borneo India Thailand Indonesie Fililipijnen

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 55815

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2001 - 31 December 2014

Discover the World

Landen bezocht: