Hier zijn we weer - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu Hier zijn we weer - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu

Hier zijn we weer

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg John en Maartje

20 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo,

Zoals jullie hebben gezien zijn de foto's niet gelukt, en aangezien de meeste mijn eeuwige geduld kennen en nooit boos word als iets niet lukt ben ik er maar mee gestopt de vorige keer. Ga het dadelijk weer proberen met hulp van thijs.
We zijn 3 dagen in het noordelijke puntje geweest het was echt super gaaf. Ons campertje doet het kei goed en is echt heel makkelijk. Ook het links rijden gaat eigenlijk vanzelf. Hebben pas 1 keer aan de verkeerde kant gereden. Thijs en Sterre zijn meegeweest die 3 dagen. stonden steeds op andere campings echt allemaal erg luxe.
Hebben aan de kust een boottocht gemaakt langs allemaal eilanden, zijn naar de punt geweest waar de Pacific ocean en de Tasman see bij elkaar komen.
En wat echt super gaaf was is Sandboarden op de duinen. (bedankt voor de tip Joris)
Je moet eerst de hele duin op klimmen in dat losse zand en dan op je buik naar beneden, echt gaaf.
Het landschap wisselt steeds is echt heel mooi, we hebben ook door een teletubbie landschap gereden.
Gisteren waren we weer terug bij Sander en Kirsten en zijn we overdag naar Big day out festival geweest. 40.000 man in een rugby stadion. Het was echt super,super,super gaaf. Net zoals onze festivals in de zomer.
Leuke mensen die Nieuw zeelanders!

Nou weer genoeg verteld, we vermaken ons echt super goed. Gaan dadelijk weer een stukje rijden gaan richting Coromendel.
Bedankt voor alle berichtjes!

Liefs John en Maartje

  • 20 Januari 2007 - 08:24

    Giekske:

    Pffff, IK WIL OOOOOOK!!!
    Leuk om Sander op de foto's terug te zien. He hoe bevalt het reizen met een campertje? Zo doen wij dat ook, maar dan in Europa. Lekker vrijheid!
    He, ik zag dat je me gisteren gebeld had, klopt dat?
    Heel veel plezier en tot over 2 maandjes.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Januari 2007 - 09:54

    Katja&Ludo:

    Zo dat ziet er goed uit leuk dat jullie je goed vermaken boarden op de duinen is wel strak mooi strand veel liefst van ons xxxx

  • 20 Januari 2007 - 10:55

    Vera, Juan En Anne:

    Hoi Maartje en John,

    Echt leuk om jullie site te volgen. Het is net of je er zelf een klein beetje bij bent, vooral nu de foto's er ook op staan. Het heeft hier heel erg hard gestormd, dus geniet nog maar extra van die heerlijke zon daar. Ik heb belooft jou op de hoogte te houden over het paardrijden. Hier komt ie dan; ik heb gereden op Panda ik was echt van plan om op Mahara te rijden maar durfde toch maar weer niet, nu ga ik het a.s. dinsdag maar weer proberen want hoe eerder ik het doe wat ik belooft heb hoe sneller dat ik er vanaf ben. Ik had wel heel fijn gereden, Panda heeft nog nooit zoveel en hard gegallopeerd als dinsdag. Ik kreeg hem niet eens meer terug en als ik hem dan terug had liep ie een bocht normaal en dan gallopeerde ie meteen weer aan .Kortom ik had er dus niks over te zeggen maar het was wel een keer lekker om niks te hoeven doen. Annemiek zat op die nieuwe ponny ging ook heel goed. Verder de normale paarden liepen mee.Nou dit was dan mijn verslag een stuk saaier dan die van jou maar toch. Tot de volgende keer!!
    Groetjes Vera, Juan en Anne

  • 20 Januari 2007 - 16:24

    Lisette:

    Het ziet er erg leuk uit. Zoals wij kunnen zien hebben jullie het erg naar je zin. Geniet nog maar lekker. We blijven jullie volgen.

    Grtz, dikke kus en knuffels van Mike,Nick, Patrick en Lisette

  • 20 Januari 2007 - 16:46

    Evelien:

    Hallo Maartje en John,
    zoals jullie al hoorde was het hier in Nederland donderdag windkracht 10. Maar daar hebben jullie gelukkig geen last van. Het is erg leuk om jullie verhalen te lezen.
    Het huis is niets geworden, maar we hebben alle tijd.
    heel veel plezier verder.
    Oja Maartje anneke S. vindt het nu al ruk op katamaran. Alles slecht geregeld, veel sph-ers en een heel jong team. En een heleboel boefjes die niet wilen luisteren.
    Enne John bedankt voor je cd's goede fietsmuziek die pakito, en nelly furtado is al helemaal grijs gedraaid.
    Doei groetjes Evelien

  • 20 Januari 2007 - 17:05

    Ingrid:

    Nou leuk hoor, ook leuk dat het gelukt is met de foto's!! Nou ja hier eigenlijk weinig nieuws alleen een flinke storm gehad. Vanavond gaan we met twan zijn werk naar inspiration point, dus das misschien ook wel gezellig. Veel plezier nog, maar dat lukt jullie wel zo te lezen. tot het volgende bericht maar weer!! Groetjes

  • 20 Januari 2007 - 18:35

    Henny:

    Leuk die buikschuif foto's! Op de Kabouterberg was het vanavond donker, ik denk dat ze al slapen.

  • 21 Januari 2007 - 12:12

    Mama En Ad:

    Hoi lieverds,

    Wat gewelgig leuk om die foto's te zien; jullie hebben het echt wel naar je zin!!! Ziet er keigrappig uit die buikschuiffoto's; vlg. mij zou ik dat ook nog wel durven (?!).

    Veel liefs,
    Mama en Ad

  • 21 Januari 2007 - 13:08

    Luc & Astrid:

    Ha maar en John,

    Ziet er kei leuk uit, sandboarden, lijkt me leuk! Hier is alles rustig, heb vande week voor het eerst weer gefietst, was kei kapot, heb echt conditie van een vaatdoek!!
    Vind het wel leuk om foto's van jullie te zien, zo zijn we er toch een beetje bij! Heel veel plezier verder en ik mail als ik meer weet van ziekenhuis!!
    Liefs xxxxxxxxxxxx

  • 21 Januari 2007 - 14:34

    Annemiek:

    Gaaf man erg leuk met die foto's erbij.
    En vooral het teletubbielandschap spreekt mij aan ;)

    Ik zal in de gaten houden of Veer ook echt op Mahara gaat rijden, ik zat op Fanny zoals je misschien al dacht.

    Nog een minder ding, jij vroeg toch hoe het met Iwan zou zijn? Die heeft zich vorige week gesuicideerd voor de trein.

    Groetjes Annemiek

  • 21 Januari 2007 - 21:13

    Nicole:

    Hi Maartje en John, dat ziet er erg goed uit allemaal, heerlijk zeg zo'n tijd weg! Is die big day out echt een festival zoals thuis? Dat proberen wij hier ook te zoeken maar in seattle gaat dat toch net even allemaal anders! Nou, heel veel plezier en let goed op elkaar. Dikke kus voor jullie beide, Nicole

  • 22 Januari 2007 - 12:09

    Eric, Carin En Esmee:

    Hoi vakantiegangers
    Leuke verhalen en leuke foto's! Wij zijn super jaloers op jullie!!!!
    Ik heb nog even een kutnieuwtje! Alex Post is zaterdagochtend in zijn slaap thuis overleden!Waarschijnlijk een hartstilstand! Raar he! 45 jaar is toch geen leeftijd om dood te gaan! Vandaag gaan ze hem onderzoeken wat precies de doodsoorzaak is, dinsdag en woensdag is het afscheid nemen en donderdag wordt hij begraven. Gisteren zijn mijn moeder en ik bij hem thuis geweest! Zijn moeder natuurlijk helemaal overstuur. Ik heb hem gezien want hij lag boven nog in zijn bed met een koelmatras. En ik heb hem aangeraakt, omdat ik het gewoon niet kon geloven! Raar hoor en zo koud!Ik ben daarna nog een keer in mijn eentje wezen kijken, om te kijken of het toch echt waar is!! Sorry, dat ik je dit moet vertellen in je vakantie, maar ik vond dat je het moest weten. Jij hebt hem tenslotte ook gekend. Nou lieverds, nog heel veel plezier en doe heel voorzichtig!!!!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


  • 22 Januari 2007 - 15:18

    Petra En Marcel:

    heeeee,
    ziet er prachtig uit daar
    leuk om te lezen wat jullie zien en doen
    groetjes

    petra en marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John en Maartje

Nepal Tibet China Nieuw Zeeland Maleisie/Borneo India Thailand Indonesie Fililipijnen

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 55812

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2001 - 31 December 2014

Discover the World

Landen bezocht: