Goodbye Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu Goodbye Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu

Goodbye Nieuw Zeeland

Door: Maartje en John

Blijf op de hoogte en volg John en Maartje

25 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo,

Hier ons laatste berichtje vanuit N.Z.
We hebben afgelopen week 4 dagen aan een heerlijk strand doorgebracht, bij Papamoa beach en Mt.Manganui beach. Heerlijk relaxed en luxe. Een camping aan het strand, dus wakker worden, en 50 meter lopen en op het strand ploffen, Hmmmmmmm.
Lekker bruin geworden, maar factor 20 is hier nog steeds nodig. Iedere dag super weer gehad. 's Middags even naar de supermarkt en 's avonds BBQ met uitzicht op zee, wat wil een mens nog meer.
De laatste middag waren we even wat eten, komen we terug op het strand iedereen uit het water. Bleek er een haai vlak voor de kust te zwemmen. De dag ervoor hadden we er ook al iets van gehoord maar wij dachten dat het een broodje aap verhaal was. Toch maar de laatste middag niet meer de zee in gegaan, maar een koude douche genomen.
Gisteren aangekomen in het Travellers paradise in Auckland.
Kennis gemaakt met ome Koos, en zijn met z'n allen naar een bierfestival geweest in de stad. Daar een hoop vrienden van Sander en Kirsten leren kennen. Was super gezellig, buiten in een park met band die muziek speelde uit de jaren 80 en later een DJ.
En natuurlijk heeeeeel veeeeeeeel BIER.
Gelukkig voor John was er ook nog een wijn kraam, hahahaha.
Daarna nog in een kroeg naar een rugby wedstrijd gekeken, ook erg gezellig daar.
Bij terugkomst geen frikadellen of kroketten maar worst en cake. Lekker he Sander die cake!!!!
Onze rugzakken hebben we net gepakt voor het het vervolg in Maleisie.
Maar met pijn in het hart verlaten we Nieuw Zeeland. Wat een gaaf mooi land. Voor iedereen die van reizen houd moet je dit echt gezien hebben.
Morgen middag vliegen we naar Maleisie.
Het is echt leuk dat zoveel mensen ons volgen op de site, hopelijk blijven jullie ons de komende 5 weken volgen in Azie!

En Sander en Kirsten: THANX!!! Het was echt zo fijn en gezellig bij jullie, als vanouds.
Dikke kus en knuffel voor jullie!!

Allemaal veel liefs John en Maartje

• 25 Februari 2007 - 04:00

Gerrit-Jan:

Wat een leven! En ook nog feestjes... ik wil ook!
    Komende vrijdag gaan wij voor 10 dagen naar NL, ff kijken hoe het daar gaat. Veel plezier in Maleisië.

GJ

• 25 Februari 2007 - 09:18

Mirjam:

op naar maleisie, waar het vast en zeker ook zo gaaf wordt.
    veel fun daar,
    gr mirjam

• 25 Februari 2007 - 11:18

Henny:

selamat paggi, je komt er in maleisië wel achter wat 't betekent.
    wijn in een bierglas....ja ik heb ook voor detail!

• 25 Februari 2007 - 11:19

Henny:

sorry, oog.

• 25 Februari 2007 - 12:30

Monique:

Sabaydee! Das het enige aziätische (thais) wat ik ken. Betekend goedendag. Zo te zien smaakte de wijn weer goed John, of niet?
    Heb vandaag mijn laatste werktdag voopr de komende 5 maanden!!!
    De groeten, veel plezier nog.

• 25 Februari 2007 - 12:35

Ingrid:

nou dat ziet er gezellig uit daar. Maleisie zal ook zeker wel gaaf worden!! Nou veel plezier daar en we volgen jullie gewoon verder. X

• 25 Februari 2007 - 13:47

Lianne:

he, John en Maartje nog veel plezier gewenst in Maleisië.(wat zijn jullie trouwens äso bruin, ik volg wel een zonnekuurtje of zo..
    Volg jullie,
    groetjes lianne en de rest van de fam.

• 25 Februari 2007 - 14:50

Leo De Kort:

Fantastisch om te zien hoe leuk jullie het daar hebben (en gehad).

Volgens mij echt een aanrader.

Heel veel plezier in Maleisie.

• 25 Februari 2007 - 17:02

Luc & Astrid:

Je ziet alweer lekker (vies volgens Luc) Bruin.
    Geniet er maar lekker van voor je het weet zijn de 5 weken ook alweer voorbij!!
    Veel plezier in Maleisië!!
    Ook nog groeten van Janneke, is nog niet bevallen maar hou je op de hoogte!!
    Liefs XXXXX

• 25 Februari 2007 - 18:20

Gieke & Martijn:

Heel veel plezier in Maleisie! Natuurlijk blijven we jullie ook dan volgen!
    Vanavond begint Peking Expresse (zuid-Amerika) weer.
    Dikke knuffel!!!

• 26 Februari 2007 - 00:07

Mama En Ad:

Weer lekker warme vakantieberichten; jullie hebben het echt wel naar je zin gehad in NZ! Net op Discovery zo'n aflevering gezien van : I should't be alive en raad eens waar het over ging? Over haaien boven Australie!!!
    Fijne reis alvast naar Maleisie en veel plezier saampjes!
    Veel liefs,
    Mama en Ad

• 26 Februari 2007 - 13:15

Juan, Vera En Anne:

Hallo daar weer,

We zijn weer terug uit een zonnig Tenerife. We hebben heerlijk weer gehad, dus aan het zwembad gelegen en vooral biertjes gedronken. In die bal van de berg afrollen lijkt me helemaal gaaf wil ik ook wel een keer. Dat in die zak (soort bungy springen) heeft Juan afgelopen zomer in Six Flags Holland ook gedaan vond ie ook helemaal gaaf. Morgen ga ik weer paardrijden en dan krijg je weer de gebruikelijke verslagjes. Nou een goede reis naar de volgende avonturenreeks.
    Groetjes Juan, Vera en Anne

• 26 Februari 2007 - 18:50

Lisette:

Hoi,Mike en Nick zijn blij dat de 6 weken al om zijn want zij missen jullie , wij ook. We hopen dat jullie het ook in Maleisie naar jullie zin zullen hebben maar dat zal wel,jullie zijn twee echte levensgenieters en niet bang.Wat zijn jullie bruin zeg.

Groetjes van ons en geniet nog lekker van jullie reis.

• 26 Februari 2007 - 18:57

Pascal:

Nou nou de combinatie van Bier, mooi weer, en een psv shirt is natuurlijk niet te versmaden. Ik vindt het fijn dat jullie het daar zo naar jullie zin gehad hebben. Ik ben zelf ook in NZ geweest en door jullie berichtjes cq foto's heb ik allerlei leuke herrinneringen terug die ik alweer was vergeten. Dank daar voor. En john het gaat geweldig op de afdeling!!!! Tot in april
    Groetjes pascal

• 26 Februari 2007 - 20:01

Chantal :

Hoi Maartje en John
    Ik heb vandaag jullie site doorgekregen van Leo en heb een uur genoten vanjullie verhalen en foto's geniet er nog van.
    goet Chantal

• 28 Februari 2007 - 12:08

Raymond En Annemiek:

Nu ik dit lees zitten jullie dus al in Maleisie. Geniet ervan het zal wel heeeeel anders zijn dan nzl maar daarom ga je dus ook verschillende landen af.

Ik heb gister weer eens lekker ouwerwets op Blesje gereden, het ging eigenlijk best goed en lekker hij was niet zo trubbelig. Veer zat weer op Panda, sinds Mahara galoppeerd ze zo makkeljk aan ook op Panda dus dat gaat ook kei goed.
    Het begint hier net te onweren dus ik zet nu de computer uit.

Groetjes Annemiek

• 01 Maart 2007 - 14:36

Jos Van Bree:

He John en Maartje,
    Tjonge, de foto's zien er patent uit! En John, dadelijk moet je hier met een ontwenningskuur beginnen! En dan weer trainen!!! Voor mij nog een dikke 3 weken en dan naar Sipadan.
    Geniet ze nog! Groetjes, Jos

• 02 Maart 2007 - 23:50

He Halllo :

Lekker hoor!!

doe mijn zo'n vakantie!
    zon, zee, bier, haaien, beetje jammer van da psv shirt.

grtz Frank
    Ps. heel veel plezier weer verder!