Back to India - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu Back to India - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu

Back to India

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg John en Maartje

14 Juni 2009 | Nederland, Bergeijk

Hallo allemaal,

Op vrijdag 10 juli vertrekken we weer naar India!!!
We gaan daar 5 weken rondreizen en onze avonturen zijn weer te volgen op deze site.

Groetjes John en Maartje

• 14 Juni 2009 - 14:32

Gieke & Martijn:

We zijn weer zeer benieuwd naar jullie mooie verhalen en belevenissen!
    Geniet van jullie vakantie!
    Dikke X en knuffel van ons!

• 14 Juni 2009 - 16:11

Leo De Kort:

Heel veel plezier and fun

• 14 Juni 2009 - 17:35

Carel:

Veel plezier en spannende dingen beleven; maar eerst misschien 3 juli nog een keer paardrijden. Groeten.

• 14 Juni 2009 - 17:44

Arno:

john zullen we ruilen

• 14 Juni 2009 - 18:28

De Bommels:

Hallo, nou we zullen jullie zeker gaan volgen. Zijn zeer benieuwd wat jullie weer gaan beleven. Geniet er maar van....Liefs van ons alle 4..

• 16 Juni 2009 - 22:05

Lisette:

Hoi John en Maartje,
    We zullen jullie weer volgen en hopen dat het weer zo'n mooie vakantie wordt.Voordat jullie vertrekken zullen we toch zeker wel een keer lekker barbecuen zeker. Wij vinden het leuk voor jullie maar we zullen jullie wel missen hoor.

Groetjes en een dikke x en knuffel van Mike, Nick, Lisette en Patrick

• 17 Juni 2009 - 11:59

Katja:

Hoi Maartje en John, ben heel benieuwd naar jullie avonturen en fotoos! (tsja, je moet wat als je er zelf niet komt...:-) )Heel veel plezier en goede reis.
    Groetjes, Katja

• 24 Juni 2009 - 18:55

Twan B.:

Nou, he he, kom maar weer op met die verhalen....
    "Meri Hindi kucch khaas nahi hai". Dus dan maar in het NL's:
    Happy travel and enjoy...

• 29 Juni 2009 - 07:29

Bas & Jessica:

Yo luitjes,

Super leuk dat jullie een reactie op onze website hadden geplaatst. Helaas zit het er voor ons inmiddels al weer op, maar we hebben een topvakantie gehad!
    Jullie alvast heel veel plezier, we gaan jullie volgen hier!

Groetjes Bas & Jessica (vrienden van Ingrid)

• 10 Juli 2009 - 09:55

Ellen Schellens:

Zojuist jullie site bij mijn favorieten gezet !, ik ga jullie verhalen zeker volgen.

Hele fijne tijd in India, geniet ervan !!

Groetjes
    Ellen

• 10 Juli 2009 - 10:17

De 'de Vriesjes':

He lieverds!

Wij willen jullie een hele fijne reis toewensen. Geniet ervan!
    Wij zullen aan jullie denken.
    Ik heb vanochtend een aantal keren op je (=Maartje) mobiel gebeld, maar hij staat uit. Stom: had gisteren moeten bellen, maar we zijn in slaap gevallen (tja, korte nachten....) en toen ik wakker werd was het al erg laat. Sorry!
    Dikke X en knuffel van ons drietjes.

P.s. hier gaat alles goed.

• 10 Juli 2009 - 12:46

Vera Alberts:

Hallo John en Maartje,

Wij wensen jullie weer een prachtige reis. Geniet ervan en laat ons op z'n tijd meegenieten door middel van jullie verslagen. We kijken er weer naar uit! Dan hier mijn eerste paardrij verslag. Gisteren ben ik met Jacqueline mee naar buiten geweest.(niet onze Jacqueline die is met Marita meegeweest)Ik heb het helemaal geweldig gevonden die rijd iets rustiger dat wil zeggen dat de galop langzamer is maar wel heel veel meer zelfs als bij Marita of Paul. Ik weer paadjes gezien die ik nog nooit gezien had. ook zijn we motercrossers tegengekomen Jacqueline gebaarde dat ze moesten stoppen en dat deden ze ook meteen en zetten ook gelijk de moter uit. Annemiek en Jacqueline hadden het ook heel leuk gehad en Marita had een stuk rustiger aan gedaan en de volgende week moet ik weer gewoon met hun mee want ze zou er rekening mee houden. Gitty en Maartje waren binnen gebleven, Maartje komt niet meer terug. Nou dat was het voor deze week. Groetjes Vera, Juan en Anne.

• 17 Juli 2009 - 18:17

Gerrie Koolen:

Hoi Maartje Willems en John,

Wat leuk dat jullie alweer aan het reizen zijn. Ik ga het weer volgen, veel plezier en ik ben zeer benieuwd.

Groeten Gerrie