Indonesie - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu Indonesie - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu

Indonesie

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg John en Maartje

19 Mei 2010 | Nederland, Bergeijk

Hallo allemaal,

Op zondag 6 juni vertrekken we voor een maand naar Indonesie.
We beginnen de reis op het eiland Java.
Daarna gaan we met de boot naar Bali, en vanuit daar gaan we met een binnenlandse vlucht naar het eiland Sulawesi waar we het langst blijven en dit eiland van zuid naar noord doorkruisen.
Het beloofd een afwisselende reis te worden, met tempels, vulkanen, cultuur, natuur, mooie eilanden, relaxen en duiken.
Zin om ons te volgen: hou m dan vanaf 6 juni op www.johnenmaartje.waarbenjij.nu
We vinden het altijd leuk om reacties te lezen!!

Liefs John en Maartje

  • 19 Mei 2010 - 11:47

    Annemiek:

    Ha Maart en John, ik kijk er alweer naar uit om jullie spannende verhalen te kunnen lezen. Geniet van de voorbereidingen!!!!

  • 19 Mei 2010 - 13:51

    Marcel En Petra:

    Nou geniet maar weer het zal weer schitterend worden

    liefs Marcel en Petra

  • 19 Mei 2010 - 17:28

    Eric, Carin En Esmee:

    Hoi lieverds,

    wij willen jullie alvast héél véél plezier wensen.
    We kijken er nu al naar uit om al jullie mooie verhalen en belevenissen te lezen.
    Geniet er maar lekker van.
    Liefs van ons en tot snel xx

  • 20 Mei 2010 - 06:55

    Gieke:

    Zucht......wat wil ik weer graag mee.
    Jullie gaan de grotendeels de reis doen die wij 2 jaar geleden voor ogen hadden.
    Heel veel plezier samen en geniet ervan.
    Hopelijk zien we jullie nog even vantevoren.
    xxxx van ons en extra X van Jasmijn.

  • 20 Mei 2010 - 20:52

    De Buurtjes:

    Hoi John en Maartje,

    Gelukkig is het nog niet zo ver, kunnen we nog lekker een keertje samen barbecuen. We gaan jullie zeker weer volgen.

    Groetjes van ons allemaal

  • 21 Mei 2010 - 10:33

    Claudia:

    he maartje en fiasco haha!

    leuk om jullie op deze manier te volgen.
    ben benieuwd wat jullie allemaal gaan mee maken.
    wij gaan wel lekker met de vouwwagen naar de camping hahaha. verschil moet er zijn.
    hele goeie vakantie en niet vergeten wat den je heeft gevraagt he!!!!!
    dikke kus van ons drietje

  • 02 Juni 2010 - 09:02

    Mirjam:

    leuk, leuk, leuk de site is weer online! dus jullie weer een maandje weg, heeeeerlijk.

    groetjes mirjam

  • 02 Juni 2010 - 12:23

    Anita:

    Heel veel plezier op jullie rondreis door Indonesie.

    Groetjes anita...

  • 04 Juni 2010 - 09:28

    Dinusha:

    Ik hou 'm vanaf 6 juni op johnenmaartje.waarbenjij.nu... :-)
    Ben net terug uit Kreta en ik zal je vertellen, het was heerlijk.
    Jullie heel veel plezier.

    Dikke kus voor jullie allebei X

  • 05 Juni 2010 - 18:27

    Karlijn:

    Maartje, ik hoop dat je een gezellig afscheid hebt gehad!! We gaan je zeker missen, maar dat had ik volgens mij al gezegt.....
    Heel veel plezier bij de Indo's en tot snel!
    X Karlijn

  • 05 Juni 2010 - 18:29

    Karlijn Weer:

    Gezegd met een t....
    ....hmmm...

  • 10 Juni 2010 - 22:24

    Carin:

    Hey!!!
    Waar blijven die verhalen nou???
    Nou ik heb er wel al eentje! De EERSTE bekeuring is al binnen! Hahaha! Sorry! Echt waar, ik ging afgelopen woensdag voor de eerste keer met jullie blauwe Smurfen-autootje naar mijn werk. Heel W'veer ligt open en dan ook nog een markt. Ik wist echt niet waar ik hem wel of niet mocht parkeren. Dacht een mooi plekje te hebben gevonden en bij terugkomst zat er een bon tussen de ruitenwisser! Sorry, sorry en nogmaals sorry! Ik betaal hem echt. Ik weet nu in iedergeval dat ik hem NIET daar moet parkeren.
    Met Esmee gaat het gelukkig wel iets beter. Ik heb haar de hele week nog wel thuis gehouden, want de koorts wilde niet echt verdwijnen. En ivm volgend weekend naar EuroDisney.
    Esmee is helemaal blij met d'r kabouter-kaars en jullie autootje vindt ze: Vet Cool! Hahaha!
    Vandaag is Ludo hier geweest. Hij heeft bij de moeder van Eric zeil gelegd als verrassing en Eric heeft haar hele keuken gewit. Dus ze zal blij verrast zijn bij thuiskomst uit Italie.
    Ook heeft Eric vandaag een heleboel omgezet in ons huis. De logeerkamer is nu het oude kamertje van Esmee en andersom. Dit heeft hij gedaan vanwege mijn vader anders moet hij telkens trap op en trap af (blaas en knie). En nu heb ik een mooie kamer voor mijn was en opvouw-werk.
    Nou lieverds, nog heel veel plezier. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben en nogmaals sorry van die bekeuring!
    xx van Ca

  • 18 Juni 2010 - 13:20

    Jos Van Bree:

    Hoi John en Maartje,
    Ja heel herkenbaar jullie verslag. In Ubud is het goed toeven trouwens. Vergeet niet om een duikje te maken in Tulamben als je naar Lovinabeach gaat!!
    Groetjes, Jos

  • 19 Juni 2010 - 09:08

    Roel & Anka:

    He! wij zijn nu in Komodo, ik heb nog een berichtje gestuurd wanneer jullie in Bali zijn. Wij zijn daar volgende week ofzo. Hopelijk gaan jullie naar de Gili eilanden. Hier in komodo kun je trouwens duiken met mantaroggen.
    laat wat van jullie horen!Heel veel plezier!
    gr. Roel & Anka.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John en Maartje

Nepal Tibet China Nieuw Zeeland Maleisie/Borneo India Thailand Indonesie Fililipijnen

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 55739

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2001 - 31 December 2014

Discover the World

Landen bezocht: