foto's - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg John en Maartje

24 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Taupo

Zitten nu in een internet cafe. Ga ff proberen om de foto's erop te krijgen.
Vandaag hele dag regen, dus hebben we gerelaxed in een Spa hot waterpools, heerlijk. We wilde eigenlijk morgen of overmorgen een bekende trektocht gaan lopen in vulkaangebied. Alleen geven ze bewolking en wat regen af, dus gaan we hier nog op de terug weg naar toe. Gaan morgen naar Wellington en hebben vrijdag dan al de boot naar het zuider eiland, ben benieuwd.
Hebben net gegeten, komen we terug bij de camper zit er een briefje onder onze ruitewisser met: Gevonden groetjes van Thijs en sterre, wel lachen wat is de wereld toch klein.

Liefs

  • 24 Januari 2007 - 06:08

    Paul Van Der Meer:

    Ik ben benieuwd naar jullie foto's, kijk later vandaag nog..broeder mag nu mensen beter maken ;-)
    Doei doei , groetjes, Paulus

  • 24 Januari 2007 - 08:47

    Vera,Juan En Anne:

    Hallo John en Maartje,

    Wat een gave foto's. Gisteren weer paard gereden en nee niet op Mahara, maar het smoesje is goed "het was buiten -4". Ik ben om 21.10 afgestapt want mijn handen waren bevroren. Ik had geen handschoenen bij, maar Annemieke die wel handschoenen bij had stapte ook af. Die had het trouwens helemaal gehad ze zat eerst op Blesje waar echt geen land mee te bezeilen was, toen geruild met Mark die zat op waar jij ook altijd op zit die grijze ik weet niet meer hoe die heet. Nou dat ging ook voor geen meter vond ze zelf. Mark had Blesje vrij snel onder controle. Ik heb met Gitty afgesproken zij pakt volgende week Panda en ik Mahara zodat ik altijd nog kan ruilen. Oh ja noteer vast in je agenda 23 juni ponnykamp hahahaha

  • 24 Januari 2007 - 09:41

    Zaltbommeltjes:

    Hallo, gave foto's zeg...echt mooi daar. Ik ben nu lekker weer vrij, Jort en Seb liggen een dutje te doen, dus ik kon jullie verhalen weer ff lezen. Lachen hoor. Kijk bijna iedere dag wel ff of je iets geplaatst hebt. Vanmiddag ga ik kadootje kopen voor Leon, want morgen is hij natuurlijk jarig....We vieren het toch maar..althans voor de familie. De rest komt volgende week als Jort en Seb 1 worden. En zaterdag gaan we natuurlijk op stap, heb ik erg veel zin in. Ik houd jullie op de hoogte. Veel liefs van ons alle 4...

  • 24 Januari 2007 - 10:16

    Mirjam:

    mooi, mooi, mooi, ziet erg erg gaaf uit NZ, gr mirjam

  • 24 Januari 2007 - 11:52

    Toon Van Hoof:

    Ha die Maartje en John.
    Geweldig om jullie avonturen op de site te volgen. Hier in ons kikkerlandje vriest het. Het contrast is groot om jullie te zien ronddabben in een modderbad of te zien liggen op een bountystrand. However, het is jullie van harte gegund. Geniet ervan met volle teugen en als jullie Thijs zien, doe hem de hartelijke groenten.
    Lots of fun, groetjes Toon.

  • 24 Januari 2007 - 12:50

    Astrid & Luc:

    Heel gave foto's!! Kei mooi man! Zo zijn we er toch een beetje bij! Heel veel liefs en tot mails!! Geniet maar lekker van de zon, hier is het hartstikke koud en heb de eer om voor 2 hertentamens te leren, vakantie is toch beter!!
    Tot snelxxxx

  • 24 Januari 2007 - 16:05

    Ingrid:

    Gaaf hoor!! ziet er echt gaaf uit!!! en beter weer als hier, hier vriest het en is het koud.
    Doei doei

  • 24 Januari 2007 - 18:02

    Harrie En Mary:

    Hallo Maarte en John

    Hartstikke leuk om een beetje met jullie mee te reizen. Mooie foto's van al die verschillende landschappen.Fijn dat jullie er zo van genieten!
    Bij ons is het eindelijk een beetje koud geworden, helemaalniet erg het regent nu tenminste niet.Reizen jullie maar lekker verder dan kunnen wij ook meegenieten.

    Groetjes, Harrie en Mary

  • 25 Januari 2007 - 22:23

    Lisette:

    Wat een mooie foto's!!!!!!
    Supergaaf. Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Veel reisplezier nog.

    Dikke kus en knuffels van Mike, Nick, Patrick en Lisette

  • 26 Januari 2007 - 01:00

    Mama En Ad:

    Hallo trekkertjes,
    Supermooie foto's, zeg! Vooral die van die spuitende geiser vond ik indrukwekkend; trouwens ook een hele mooie waar jullie beiden op staan; echt leuk!
    Groetjes, mama en ad

  • 27 Januari 2007 - 09:03

    Leon:

    Hé luitjes, Heb het zoals altijd nogal druk gehad, maar ben nu toch eens even aan het kijken hoe het aan het andere eind van de wereld is. Heb net alle foto's bekeken. Jullie hebben al een hoop meegemaakt zo te zien. Hier is alles oké. Vanavond met Ludo en Katja op stap. Jullie hebben ook al een prima feestje gehad zo te zien. Er piepen hier nu wat kleine mannen, dis tot later.......

  • 29 Januari 2007 - 00:54

    Leonie:

    He John en Maartje
    Ja wat een gedoe met dat stuk zeep daar in wai-0-tapu. Wij zitten nu in kaikura; vanmorgen walvissen gezien. Gaan van hieruit via arthurs pass terug naar de westkust. Veel plezier en wie weet komen we elkaar inderdaad nog tegen.

  • 29 Januari 2007 - 04:48

    Gerrit-Jan:

    Hee Wereldreizgers! Mooie foto's hoor, doet me een beetje aan IJsland denken met die heetwaterbronnen, geisers en rotte-eieren-lucht. Maar wel mooi...
    Ik zou er nu wat voor geven om hier in de US even alleen maar te relaxen, het werk steigt me boven het hoofd (maar het gaat langzamerhand beter). Heel veel plezier met het vervolg van de trip, maar dat komt vast goed!
    Groetjes, GJ

  • 29 Januari 2007 - 20:36

    Leon:

    Hé luitjes,

    Iedereen ligt hier al op bed, dus ben eens even goed gaan lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Dat is al een heleboel. Ik moest wel even lachen om het linksrijden. Hopen maar de jullie woonmobiel langer mee gaat als de auto's van John hier in nl. Het strandsurfen heb ik al eens bij Gerrit en Nicole op film gezien. Gaat gruwlijk hard hé. Lijkt mij ook wel stoer. Tot nog toe voor jullie zeker een afwisselende trip. Natuurtje, feestje, strandje, restaurantje. Komt wel goed denk ik de komende maanden. Ik ben alleen bang dat John straks opnieuw kan beginnen met trainen. Al dat bbq-en. Dat komt niet goed. Groetjes vanuit Zeeland.

  • 30 Januari 2007 - 13:24

    Margreet Mathijsen:

    Hallo John en Maartje,

    Ik zit helemaal te kwijlen bij die prachtige foto's, het ziet er allemaal prachtig uit. Vooral dat hot water ziet er aantrekkelijk uit, al is het hier niet zo koud meer... na nauwelijks een weekje vorst was het weer gedaan met de winter hier. Niet dat ik het erg vind, onze kachel is al 2 keer kapot geweest en dan wordt het wel gauw fris in huis. Geen bijzonder nieuws behalve dan dat ik sinds 11 januari niet meer naar kantoor hoeft te komen, de zaak is nu zo goed als rond en kan ik weer verder met mijn leven. Gisteravond springles gehad en van Madammeke afgeknikkerd, eigen schuld niet goed opgelet... en nu moet ik vanavond weer!!!! Pijn aan mijn bevallig bibsje, blauwe plek om mijn arm en stijf..... Ben amper bekomen van het blauwe oog dat Roos mij bezorgd heeft 14 dagen terug toen we een buitenrit gingen maken. 't is allemaal wat met die paarden.
    Vrijdagavond gaan we met 3-en naar Jacqueline en Niels Floortje bewonderen. Vera heeft je al bijgepraat over het ponykamp dus noteer maar vast. Jongens, geniet ervan en tot een volgende keer, groeten,
    Greet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John en Maartje

Nepal Tibet China Nieuw Zeeland Maleisie/Borneo India Thailand Indonesie Fililipijnen

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 55814

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2001 - 31 December 2014

Discover the World

Landen bezocht: