We gaan weer een reisje maken! - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu We gaan weer een reisje maken! - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van John en Maartje Willems - WaarBenJij.nu

We gaan weer een reisje maken!

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg John en Maartje

04 September 2007 | Nederland, Bergeijk

Hallo allemaal,

We horen jullie al denken: Gaan ze al weer een reis maken????
Ja hoor we vertrekken aanstaande vrijdag op zaterdag nacht, en komen 2 okt weer terug. We vertrekken vanaf Dusseldorf en hebben een stop in Milaan en vliegen daarna door naar New Delhi in Noord India.
Vorig jaar is het zuiden ons zo goed bevallen dat we meer van India willen zien.
Het plan is om eerst de Himalaya in te gaan en daar wat trekkings tegaan maken. Daarna naar de grens met Pakistan en de staat Rajastan met alle mooie Maharadja paleizen.
De backpacks zijn alweer gepakt en hebben er veel zin in.
We hopen dat jullie ons weer volgen en kijken uit naar de leuke reacties en nieuwtjes!

Liefs en tot in Incredible India

John en Maartje

• 04 September 2007 - 19:38

Lianne:

hoi hoi,
    Jaja Maartje, Ik weet per toeval waar jij het allemaal van doet,snap je?(haha)
    Ik wens jullie weer een geweldige tijd toe, maar dat zal wel lukken!
    volg jullie weer..
    liefs, Lianne

• 04 September 2007 - 19:40

Lianne:

enne..ja hoor, weer als eerste!!!!

• 04 September 2007 - 20:02

De Buurtjes:

Wij gaan jullie wel weer missen hoor. We wensen jullie een hele fijne reis en een hele leuke tijd toe. We zullen jullie volgen. Dikke kus en knuffels van ons

• 04 September 2007 - 20:26

Eric,Carin&Esmee:

Hoi lieverd,
    wij willen jullie heel veel plezier wensen! Doe voorzichtig en geen gekke dingen doen! We zullen jullie weer volgen in het mooie India!
    Liefs van ons drieen Xx

• 04 September 2007 - 20:41

Mirjam:

alweer heeeeel veel plezier met jullie trip!!!!
    groetjes mirjam

• 05 September 2007 - 14:24

Carel:

We zullen jullie reiservaringen weer zeer intensief gaan volgen. Verwachten tenminste een aantal spannende verhalen. Goede reis en veel plezier.

Carel, Ineke, Tycho, Grista, Sedola, Uwe, Anka, Brutus, Grijs en Zwart.

• 05 September 2007 - 17:25

Arno&karin&aniek&kje:

Het gaat weer goed de ene buur komt vrijdag terug en de andere vertrekt al weer. Anyway ontzettend veel plezier en maak maar veel mooie foto's. Wij zullen jullie weer volgen.

• 06 September 2007 - 07:27

Vera,Juan En Anne:

Alweer een reis!!!!!!!! Nee, hoor lekker genieten jullie hebben groot gelijk.En het voordeel dat jullie weer op vakantie gaan is dat wij die spannende reisverslagen weer kunnen lezen. Wij wensen jullie en goede vlucht en tot schrijfs.

Groetjes Vera, Juan en Anne

• 07 September 2007 - 07:51

Leonie:

Fijne vakantie!!!

• 07 September 2007 - 15:13

Stefan En Maaike:

Lekker hoor, geniet van jullie vakantie en we spreken snel wat af.

groetjes Maaike, Stefan en Luca

• 07 September 2007 - 16:56

Mama En Ad:

Het lijkt nog niet zo lang geleden dat we de vorige reis volgden van jullie via de mail! Zowiezo alweer een hele fijne en onvergetelijke reis voor jullie tweetjes en kijk goed uit enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz. enz.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Echt taal natuurlijk voor een moeder, maar ja dat ben ik dan ook!
    Ik zal vannacht aan jullie denken als jullie opstijgen!?!?!?!?!

Liefs,
    Mama en Ad.

• 08 September 2007 - 14:55

Annemiek:

Klinkt afgezaagd maar ook wij wensen jullie het allerbeste, veel plezier!!!!

Raim en Annemiek

• 10 September 2007 - 05:56

Gieke & Martijn:

He lieverds!
    Allereerst wensen wij jullie heel veel plezier tijdens jullie reis!
    Wij zijn vrijdag teruggekomen van onze huwelijksreis(je). Het was heeeeeerlijk! Lekker genoten van elkaar, de mooie stad, de lekkere wijnen en het overheerlijke eten, hmmmm!!!
    Het feestje was ook geweldig, we hadden het niet anders willen doen! Fijn dat jullie er bij waren.
    Heel veel plezier en we spreken elkaar bij terugkomst weer!

Dikke knuffel, Gieke & Martijn

p.s. vanaf 8 oktober heeft Balou er een vriendje bij.

• 11 September 2007 - 04:52

Machiel&Dinusha:

Haa Pluisje en Maartje!

Wij zijn nu echt onz4e dagen in OZ. aan het aftellen...nog 8 op precies te zijn! We hebben ook hier in Australie weer errug genoten en hebben zelfs ook (een beetje) zin om weer naar nederland te gaan.(Waarschijnlijk is dat gevoel na een week weer weg!)
    Vanuit hier wensen we jullie een supervette, mooie reis toe! en we spreken zeker wat af als jullie weer terug zijn!

GRTZZ Chiel en Noes

• 12 September 2007 - 11:39

Bommeltjes:

Hallo Lieverd, was benieuwd of je al een berichtje vanuit India gestuurd had, maar helaas nog niet. Ben benieuwd hoe het gaat met jullie? Maar dat zal wel okee zijn...vakantie is altijd leuk. Hier alles zijn gangetje. Jort en Seb zijn op het moment erg leuk, ze beginnen een beetje met praten...dat is wel lachwekkend. Enfin...je zult het wel horen als jullie terug zijn. Zaterdag gaan we lekker op stap met Ludo en Katja en Nicole gaat ook nog mee. Heb ik wel zin in...Nou, veel plezier, voorzichtig doen en tot mailse.........liefs en een dikke kus en knuffel van ons alle 4...

• 12 September 2007 - 14:09

Jos :

Johnnie,
    ongelooflijk hoe je ze weer bruin bakt na al een vakantie van 3 maanden! Ik doe toch iets verkeerd. Geniet er samen van!
    Jos